Dieta na cellulit

Dieta na cellulit jest smakowita , a jednocześnie efektywna. Lekarze pocieszają, że podczas stosowania tej diety nie musisz usuwać wszystkich pyszności ze swojego jadłospisu. Dowiedz się, co musisz jeść, by pozbyć się cellulitu raz a porządnie.

Dieta antycellulitowa – poznaj wroga

Cellulit jest przerośniętą tkanką tłuszczowa, powstałą w wyniku nieprawidłowego krążenia krwi i złego przepływu limfy. Wstydliwy tłuszczyk nie zostaje wydalony z organizmu a spłaszcza się i kieruje ku górze i tworzy nieładne grudki i dołki.

 

Cellulit – dieta 1400 kalorii pogromcą cellulitu

Kobiety mające kilka kilogramów za dużo charakteryzują się znacznie bardziej widoczną pomarańczową skórka niż u pań o mniejszej tuszy. Głównym powodem pojawienia się cellulitu jest nadmiar tkanki tłuszczowej. Wówczas najlepszą dietą bedzię dieta 1400 kalorii, dzięki niej możesz stracić 0,25 cm w obwodzie uda. Jeśli chcesz spalić szybciej tłuszcz, musisz spożywać więcej sprzężonego kwasu linolowego (CLA, który poprawia metabolizm.

Dieta na cellulit – woda na pierwszym miejscu

Eliminacja nadmiaru płynów z komórek tłuszczowych sprawia, że cellulit staje się znacznie mniej widoczny. Dlatego należy usunąć sól, ze swojego codziennego jadłospisu. To właśnie ona jest odpowiedzialna za zatrzymanie płynów i sprawia, że pojawia się opuchlizna. Dodatkowo w diecie powinny częściej gościć produkty o działaniu moczopędnym, takie jak żurawina, arbuz, seler, koper, pietruszka i szparagi. Kobiety chcące pozbyć się cellulitu muszą pić tylko niegazowaną wodę mineralną, herbaty ziołowe i inne dietetyczne napoje. Jeżeli twoje ciało nie potrafi usunąć wszystkich niepotrzebnych płynów i toksyn, pomyśl o pociu mniszka lekarskiego lub herbaty z kopru. Wystarczy jedna filiżanka dziennie, a twój organizm będzie pracował zupełnie inaczej.

 

Cellinea – co na cellulit, czyli klin klinem

Klin klinem, czyli zasada, dzięki której można pokonać problem pomarańczowej skórki za pomocą nienasyconych kwasów  linolowych CLA, omega-6 i oleju sojowego. Te dobre tłuszcze są odpowiedzialne za wygładzenie i nawilżenie twojej skóry. To właśnie one są odpowiedzialne za pozostanie płynów w komórkach skóry, a nie w komórkach tłuszczowych. Cellinea blokuje jak i dodatkowo wspomaga odprowadzenie wody,  co sprawia, że na naszej skórze nie tworzą się wstydliwe fałdki. Dlatego właśnie produkty takie jak Cellinea są konieczne podczas diety antycellulitowej. <Czytaj więcej na temat Cellinea>

                                                                                   

 

Dieta antycellulitowa – dieta antyestrogenowa

Dieta antycellulitowa musi zawierać fitoestrogeny, czyli estrogeny roślinne wyrównujące poziom estrogenów. To właśnie te kobiece hormony są głównie odpowiedzialne za proces powstawania cellulitu, gdyż podkręca produkcję komórek tłuszczowych i hamuje płyny w organizmie. Musimy więc włączyć do swojej diety siemię lniane ,zawierające modulatory hormonów – lignany. To one zmniejszają poziom estrogenów. Brokuły, kalafior, kapusta i brukselka także zawierają estrogeny roślinne.

Witamina B

Za przemianę materii oraz przyswajanie składników odżywczych również tych, które powodują redukcję cellulitu odpowiadają witaminy z grupy B, natomiast ich brak skutkuje w organizmie zmniejszeniem wchłanianie się tych cennych składników, musimy więc często jeść jajka, drożdże i kiełki zbóż.